Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/brintbiler.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2734

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/brintbiler.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2738

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/brintbiler.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3679
Pressemeddelelse: God aftale om el- og brintbiler – Brintbiler.dk

Pressemeddelelse: God aftale om el- og brintbiler

Pressemeddelelse: God aftale om el- og brændselscellebiler

Regeringen, Socialdemokraterne, Dansk Folkeparti og De Radikale har indgået en aftale om den fortsatte afgiftsstruktur for el- og brændselscellebiler. Aftalen indebærer en fortsat afgiftsfritagelse for brændselscellebiler til og med 2018, hvorefter der vil ske en  en indfasning i afgiftssystemet. Indfasningen sker allerede fra 1. januar 2016 for elbiler. Det er første gang at el- og brændselscellebiler skilles rent afgiftsmæssigt.

Partnerskabet for brint og brændselsceller har i den senere tid arbejdet målrettet på at sikre en fortsat afgiftsfritagelse for bilerne, og Christiansborg har nu været lydhøre overfor branchens argumenter. Partnerskabet har d.d. udsendt en pressemeddelelse om aftalen.

Læs pressemeddelelsen her

2017-09-12T08:11:53+00:009. oktober 2015|Tags: , , , |